Salı, Şubat 05, 2008

"PazartesiSendromu"



PazartesiSendromu adı ile GedikGross çatısı altında dün yani pazartesi günü faliyete geçen PazartesiSendromu.com sitesi tabiri caizse pazartesi sendromum oldu diyebilirim.
Birçok yayın organının da desteğiyle tüm Türkiye'ye sitenin açılışını duyurmayı başaran ve dikkat çeken bir başlangıç yapmak isteyen PazartesiSendromu.com sitesi, dikkat çekmek için ilk olarak şu satışı duyurdu " Sony PlayStation 3 Konsol 40 GB 399.00 ytl " gibi oldukça uygun bir fiyatla sunulan bu ürün ben ve benim gibi PlayStation severleri heycanlandırmaya yetti ve PazartesiSendromu.com sitesine yönlendirmeyi başardı.
Sitede bizi karşılayan şey bir geri sayım sayacı oldu ve bu sayaç sıfırlandığı anda satışın başlayacağı duyuruluyordu.
Uzun bir bekleyişin ardından sayacın sıfırlanmasıyla birlikte sistem aktif oldu ve satış başladı daha doğrusu başladığını sandım ama durum hiç de öyle değildi çünkü sanırım aşırı yüklenmeden kaynaklı olarak sayfalar hata vermeye başladı.
O sırada konuştuğum arkadaşımda aynı hataları gördügünü söyleyince bu sorunun bana özel değil genel olduğunuda teyid edilmiş oldu.
Uzun uğraşlar sonunda satış işlemiyle ilgili olan sayfaya ulaşmayı başardım ama sayfada gördügüm şeyleri çözümlemek biraz vaktimi aldı çünkü daha önceden hiç bir bilgi verilmemişti ve bu konuda sistemle ilgili herhangi bir bilgide yoktu bu şaşkınlıkla beraber belkide on binlerce kişinin hücum ettiği sitede 2 kişiye satışın gerçekleştiği bilgisi verilmeye başladı ve o ana kadar muamma olan satışı yapılacak PS 3 sayısı belli oldu 10 :) sadece 10 tane PS 3 satışı yapacak olmalarına rağmen on binlerce kişiyi sitelerine çekmeyi başaran bu firma kendilerince iyi bir iş başardıklarını sanarken ben ve benim gibi binlerce kişinin tepkisini çekti.
Uzun yıllardır Gedik Holding adı altında faliyet gösteren bu şirket nasıl olurda böyle fiyasko denilebilecek tarzda bir iş yapar anlamak zor.
Tabii durum bunlarla bitmiyor bazı resimlerinide yayınladığım bu satış sisteminde bazı adaletli satışa mani olan sistem hatalarıda vardı ( buna pek şaşırdığımı söyleyemiyeceğim ) 3 ayrı sayfada açtığım satış sayfasındaki satışlarla ilgili sayaçlar farklı zaman aralıklarıyla ilerliyordu yani bu şu demek oluyor ben satın almaya çalışırken birileri bu sisteme benden önce girip alışverişini yapabilir veya benden sonra almaya çalışabiliyor.
Her pazartesi belli ürünleri indirimli olarak bu saçma sistemle satmaya çalışacak olan PazartesiSendromu sitesine söylenebilecek daha birçok şey varken yazımı burada sonlandırırken bir sitede bulduğum şu resimede bakmanızı öneririm sitede öylesine bir karışıklık varki resimdeki fiyata dikkat !
son olarakta şunu söylemek istiyorum ARKADAŞLAR LÜTFEN BÖYLE SAÇMALIKLARA TEPKİSİZ KALMAYIN !!!!!
Satış sistemi bu şekilde işliyor.
Sitedeki sistemin bence hatasını kanıtlayan resim için tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Clicky Web Analytics