Pazartesi, Kasım 26, 2007

Solaris Express Developer Edition






Birçok insan gibi bende Windows işletim sistemlerinin dışında herhangi bir işletim sistemi kullanmadım. Ama sanırım kullanmak üzereyim, Sun Inc.‘in çıkardığı Sun Solaris işletim sistemi için ilk adımı attım. İnternet'te tesadüfen karşılaştığım Sun Solaris hakkında araştırma yaparken bu güzel habere rastladım, aslında uzun zamandan beri yapılan bu uygulamada tıpkı Ubuntu gibi verdiginiz adrese bedava gönderi yapılıyor.
Şirket "Starter Kit" adında 2 DVD'yi adresinize hiç bir ücret almadan gönderiyor.
Bu güzel ve hiçbir bedel alınmadan yapılan tanıtım sayesinde yeni bir işletim sistemi ile tanışmış ve ücretsiz sahip olmuş oluyorsunuz.
Yaptığım araştırmaya göre posta 10-20 gün arasında, hızlı bir şekilde adresinize geliyor.
Bakalım, bende yeni kayıt oldum sabırsızlanmaya da başladım bile :)
Buyrun isterseniz sizde bu güzel hizmetten faydalanın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Clicky Web Analytics